Hallå där...

Filippa Reinfeldt,
sjukvårdslandstingsråd som jobbar hårt för kortare vårdköer och jämlikhet i vården!
 

Varför kommer Alliansen vinna valet 2010?
Vi driver framtidens politik, jobb är våran fråga. Vi är Sveriges arbetarparti mot ett splittrad rödgrönt expriment
som vill återställa allt som det var innan valet 2006.


Vad är din viktigaste fråga?

Vi har många viktiga frågor, men den jag tycker är viktigast är jämlik sjukvård.
Det ska vara lika villkor Sverige över, alla ska ha samma möjligheter och villkor till t.ex.
en operation eller den vård man behöver.

Vad ska du göra under den kommande intensiva valrörelsen?
Imorgon ska jag på verksamhetsbesök här i Västervik, sedan fortsätter jag mot Kalmar och Öland.
Jag kommer även spendera mycket tid runt om i Stockholm, jag har många valstugor att besöka.
Det kommer vara mycket att göra men det är riktigt kul!

Vad är dit bästa tips till oss MUFare?
Min främsta tips är att var stolt, var stolt över att vara Moderat och våga visa det! Berätta om vad ni i MUF och vi Moderater vill göra, våga prata om framtiden!
Det handlar om att nå ut till folk så mycket ni
kan!
 

                                                                                                 
                                                                                                     
4 snabba


Skolkampanj eller Torgkampanj
      Debatt eller Insändar
Wykman eller Reinfeldt "Haha, måste jag välja? Jag tar båda!"
                               MUFare eller Moderater? "Jag får nog ta MUFare, ni blir ju trost allt Moderater till slut!"

Följ Filippa och hennes arbete i Valrörelsen www.filippaochjag.se !









Kommentarer
Postat av: reza

välkommen till löv pc support.



http://reza-rezaimoghadam.se

2010-12-16 @ 03:17:38
URL: http://reza-rezaimoghadam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0