Kalmarbesök!

Imorgon ska jag och Sascha åka till kalmar för att träffa Axel Werin och Karl Holst. En stark duo fulla med inspiration! Vi tänkte bolla lite ideér med dom och också komma hem en bunt kampanjmatrial!
Som jag hoppas ni alla vet är det höstkampanj som gäller för Moderata Ungdomsförbundet och det ska vi också visa i Västervik.
Vi har idag spikat som mål att värva ett visst antal personer, så hoppas det går vägen.

Det är Rättvisa som gäller!

På deras hemsida finns idéhandling och webbfilmer om rättvisa. Man kan också se sändingen från kampanjupptaken vilket jag rekommenderar varmt!


Jag lägger in videon från kampanjupptakten här, enkelt och smidigt att se den!

http://www.muf.se/artikel/905/nyhet/se-kampanjrelease 

Schema:

17.00 Erik Bengtzboe - Valledare MUF

17.05 Robert Gidehag - VD Skattebetalarna

17.25 Nima Sanandaji - Tankesmedjan Captus

17.55 Filippa Reinfeld - Sjukvårdslandstingsråd Stockholm

18.05 Sofia Arkelsten - Moderat Riksdagsledamot

18.15 Gabriella Landerholm - Organisationssekreterare MUF

18.20 Niklas Wykman - Förbundsordförande MUF



Debatten mellan Wykman och Gabrielsson finns att titta på under. Har du tid tycker jag du ska göra det! Mycket intressanta saker sägs även om det ibland är svårt att höra försökt stå och lyssna vidare, det är värt det! 





/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0