Möte och nomineringsstämma för riksdagslistan

I torsdags hade vi ett möte med ett gäng entusiastiska tjejer och vi diskuterade vad vi ska göra och vad vi gjort. Måste säga att det ser lovande ut för denna staden. Vi är på gång och vi ska slå hårt!

Vi ska ha ett möte den 21/11 där en styresle ska tillsättas, äntligen säger jag och det ska bli så grymt att vi kan göra så mycket mer!

Nytt kampanj matrial är på ingång tackvare Sara, och hon skulle också kolla upp kampanj-tröjorna åt oss!

Så idag var jag på nomineringstämma, riktigt kul för en rookie som mig. Men det bästa är att Malin tog en fjärde plats och Jörgen Andersson tog en andra plats det betyder två västervikare i toppen! Karl Holst flyttade också upp sig från plats nio till sju, så jävla bra! Jag blir superglad och hoppas hans personvalskampanj går i lås.
"Han är ung och vet hur det är att vara ung" Hahaha nej, "Det är en känsla!"


Grattis till er alla från MUF västervik,
också såklart till er övriga och Jan R Andersson som tog plats ett på listan.

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0