Ny Styrelse!

I lördags hade vi vårtar styrelse möte och Karl Holst och Sebastian Hallberg hjälpte oss och nu är vi igång!


Styrelsen består nu av

Rebecca Adolfsson, Ordförande
Sascha Beetz Magnusson, 1:a Vice Ordförande
Matilda Karlsson, 2:a Vice Ordförande
Frida Ivarsson, Ledamot
Sofie Oveergard, Ledamot
Martin Lönegren, Ledamot
Jonas Remmered Persson, Ledamot


En superstark styrelse och vi ska slå hårt! Vi är tillbaka och bätte än någonsin!


VT ringde också mig idag och ville ha en intervju, jag hoppas att det blir bra och jag är lite nervös men ska nog gå super! Dags att visa vad vi går för!


Några möten inplanerade framöver och på torsdag är det utanför bryggaren kl 17.50 som gäller för att  gästa Kommunfullmäktige, efter det går vi tillsammans till Kvarnen och diskuterar lite inför lördagen då vi ska kampanja! Jag ska också prata om lite basic i retorik så missa det inte!

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0