Ny RO

Gustav Löfving är ny RO efter helgen stämma i Halmstad! Jag tror personligen att han kommer göra ett bra jobb. Han gjorde ett bra intryck direkt från början och han kommer nog absolut kunna bära allt ansvar på sina axlar! Vi har gått in i ett valår och han går in som RO i en av de viktigaste perioderna någonsin, han kommer inte få vila, för vi ska vinna val! Jag önskar honom ett stort lycka till!
Övrig styrelse blev 

Vice riksordförande
Magda Lukaszewicz
Ledamöter
Bodil Sidén
Kasper Gieldon
Linnea Årnevall 
Gustaf Reinfeldt
MUF Västervik önskar er alla ett STORT GRATTIS och ger er fullt förtroende, för ni kommer göra ett super jobb!

Jag vill också passa på att tacka den avgående styrelsen som har gjort ett underbart jobb och Rasmus Törnblom ska ha en eloge för den tiden han lagt ner det senaste året! Jag hoppas verkligen vi får se mer av denna underbara människa! 
Helgen bjöd övrigt på en del intressanta motioner, skratt och den vanliga underbara stämningen! Nästa helg är det "KRIGS", KommunalaRiks i Göteborg, det ska bli mycket intressant!
Vi ses snart för fika och en kommande grillkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0