Distriksstämman i Kalmar!

I helgen hade MUF i Kalmar sin distriktstämma.

Den nya Distriktstyrelsen ser ut så här;


Axel Werin
Distrisktsordförande (omvald)















Rebecca Adolfsson
1:a vice (nyval) 
















Viktoria Lethander Larsson
2:a vice (nyvald)
















Ronja Sköld

MSU-ansvarig (nyval)




















Maja Bredman
Ledamot (nyval)


















Karl Holst

Ledamot (nyval)










Det är en ny och fräsh styrelse som kommer göra ett bra jobb! Axel blev omvald ordf. och jag hoppas han fortsätter göra ett bra jobb och hälsar honom Grattis. I styrelsen finns nu alla föreningar respresenterade. Maja Bredman kommer från Nybro och jag själv från Västervik! Jag tror detta kan bli riktigt super. Stämman innehöll två väldiskuterade motioner som båda avslog. Niklas Wykman talade och Jacob Claesson håll ett superbra anförande om hur vi vinner väljare. "Trion", de tre föreningsordförande,  talade om respektive förening och lite om framtidsplaner. Allt var riktigt bra ch avslutades med en god middag i glatt sällskap.







Vi är Ambitiösa, Sociala och Verbala mina vänner! Vad jag menar med det återkommer jag med på Lördag!


Nu vinner Vi val!
Axel Werin
Distrisktsordförande (omvald)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0